Wersja | Silnik: | Układ zasilania: | Średnica × skok tłoka: | St. sprężania: | Moc maksymalna: | Maks. moment obrotowy | 0-100 km/h: | V-max: | Śr. zużycie paliwa |
Silniki benzynowe: |
520i[1] |
R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC |
wtryskbezpośredni |
84,00 mm × 90,00 mm |
12,0:1 |
170 KM (125 kW) przy 6700 obr/min |
210 N•m przy 4250 obr/min |
8,7 s |
224 km/h |
6,7 l / 100 km |
520i[2] |
R6 2,2 l (2171 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
80,00 mm × 72,00 mm |
10,8:1 |
169 KM (124 kW) przy 6100 obr/min |
210 Nm przy 3500 obr/min |
9,0 s |
230 km/h |
9,0 l / 100 km |
523i[3] |
R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
82,00 mm × 78,80 mm |
11,0:1 |
177 KM (130 kW) przy 5800 obr/min |
230 Nm przy 3500-5000 obr/min |
8,5 s |
235 km/h |
8,5 l / 100 km |
523i[4] |
R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC |
wtrysk bezpośredni |
82,00 mm × 78,80 mm |
12,0:1 |
190 KM (140 kW) przy 6300 obr/min |
235 Nm przy 3000 obr/min |
8,2 s |
237 km/h |
7,3 l / 100 km |
525i[5] |
R6 2,5 l (2494 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
84,00 mm × 75,00 mm |
10,5:1 |
192 KM (141 kW) przy 6000 obr/min |
245 Nm przy 3500 obr/min |
7,9 s |
235 km/h |
9,4 l / 100 km |
525i[6] |
R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
82,00 mm × 78,80 mm |
11,0:1 |
218 KM (160 kW) przy 6500 obr/min |
250 Nm przy 2750-4250 obr/min |
7,2 s |
245 km/h |
9 l / 100 km |
528i[7] |
R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
85,00 mm × 88,00 mm |
10,7:1 |
233 KM (171 kW) przy 6500 obr/min |
271 Nm przy 2750 obr/min |
6,5 s |
241 km/h |
b/d |
530i[8] |
R6 3,0 l (2979 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
84,00 mm × 89,60 mm |
10,2:1 |
231 KM (170 kW) przy 5900 obr/min |
300 Nm przy 3500 obr/min |
6,9 s |
250 km/h |
9,5 l / 100 km |
530i[9] |
R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
85,00 mm × 88,00 mm |
10,7:1 |
258 KM (189 kW) przy 6000 obr/min |
300 Nm przy 2500-4000 obr/min |
6,5 s |
250 km/h |
8,8 l / 100 km |
530i[10] |
R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC |
wtrysk bezpośredni |
85,00 mm × 88,00 mm |
12,0:1 |
272 KM (200 kW) przy 6700 obr/min |
320 Nm przy 2750-3000 obr/min |
6,3 s |
250 km/h |
7,7 l / 100 km |
535i |
R6 3,0 l (2979 cm3), DOHC |
wtrysk bezpośredni |
84,00 mm x 89,60 mm |
10,2:1 |
306 KM (225 kW) przy 5800 obr/min |
400 Nm przy 1300 obr/min |
5,8 s |
250 km/h |
b.d. |
540i[11] |
V8 4,0 l (4000 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
87,00 mm × 84,10 mm |
10,5:1 |
306 KM (225 kW) przy 6300 obr/min |
390 Nm przy 3500 obr/min |
6,2 s |
250 km/h |
11,0 l / 100 km |
545i[12] |
V8 4,4 l (4398 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
92,00 mm × 82,70 mm |
10,0:1 |
333 KM (245 kW) przy 6100 obr/min |
450 Nm przy 3600 obr/min |
5,8 s |
250 km/h |
10,9 l / 100 km |
550i[13] |
V8 4,8 l (4799 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
93,00 mm × 88,30 mm |
10,5:1 |
367 KM (270 kW) przy 6300 obr/min |
490 Nm przy 3400 obr/min |
5,5 s |
250 km/h |
11,1 l / 100 km |
5.0 M5[14] |
V10 5,0 l (4999 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
92,00 mm × 75,20 mm |
12,0:1 |
507 KM (373 kW) przy 7750 obr/min |
520 Nm przy 6100 obr/min |
4,7 s |
250 km/h |
14,8 l / 100 km |
Silniki wysokoprężne: |
520d[15] |
R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC,turbo |
wtryskcommon rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
17,0:1 |
163 KM (120 kW) przy 4000 obr/min |
340 Nm przy 2000-2750 obr/min |
8,6 s |
223 km/h |
5,9 l / 100 km |
520d[16] |
R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
17,0:1 |
177 KM (130 kW) przy 4000 obr/min |
350 Nm przy 1750-3000 obr/min |
8,3 s |
231 km/h |
5,1 l / 100 km |
525d[17] |
R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 75,10 mm |
17,0:1 |
177 KM (130 kW) przy 4000 obr/min |
400 Nm przy 2000-2750 obr/min |
8,1 s |
230 km/h |
7,0 l / 100 km |
525d[18] |
R6 3,0 l (2997 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
17,0:1 |
197 KM (145 kW) przy 3750 obr/min |
400 Nm przy 1300-3250 obr/min |
7,6 s |
237 km/h |
6,2 l / 100 km |
530d[19] |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
17,0:1 |
218 KM (160 kW) przy 4000 obr/min |
500 Nm przy 2000 obr/min |
7,1 s |
245 km/h |
6,9 l / 100 km |
530d[20] |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
17,0:1 |
231 KM (170 kW) przy 4000 obr/min |
500 Nm przy 1750-3000 obr/min |
6,8 s |
250 km/h |
6,7 l / 100 km |
530d |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
17,0:1 |
235 KM (173 kW) przy 4000 obr/min |
500 Nm przy 1750 obr/min |
6,8 s |
250 km/h |
6,4 l / 100 km |
535d[21] |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, bi-turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
16,5:1 |
272 KM (200 kW) przy 4400 obr/min |
560 Nm przy 2000 obr/min |
6,5 s |
250 km/h |
8,0 l / 100 km |
535d[22] |
R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, bi-turbo |
wtrysk common rail |
84,00 mm × 90,00 mm |
16,5:1 |
286 KM (210 kW) przy 4400 obr/min |
580 Nm przy 1750-2250 obr/min |
6,4 s |
250 km/h |
6,8 l / 100 km |